طبق آمارگیری نشریه دیلی استار راجع به کیفیت و سرعت خدمات نسل 3 لبنان اکثر مشترکان از این خدمات ناراضیاند.
وایمکس نیوز - طبق این نظرسنجی که طی دو هفته انجام شد حدود 550 خواننده این روزنامه شرکت داشتند و به نظر 68 درصدشان کیفیت خدمات ضعیف است. بالاترین پاسخها با 46.9 درصد این بود که سرعت خدمات خیلی کند است ومدام قطع میشود. در جایگاه بعدی هم این پاسخ با حدنصاب 21.1 درصد قرار داشت که سرعت بارگذاری کند است و خدمات خیلی قطع می شود.
کمترین پاسخ هم با حدنصاب 6 درصد این بود که اکثر اوقات روز وصل هستم و سرعت بارگذاری کمابیش بهینه است.
وزارت مخابرات لبنان هم در واکنش به این نظرسنجی بیانیهای صادر کرد و ادعا کرد که طبق نظرسنجیهای تلفنی انجام گرفته توسط این وزارتخانه 70 درصد مشترکان خدمات نسل از سرعت این خدمات راضی هستند.
این در حالی است که اینترنت لبنان در رتبهبندی جهانی جزو کندترینها است.